אילן בן-דב ממהר לאמץ את הלוגיקה החדשה של ביבי:
| אהבתם? פרגנו! |
|
צייץ |
בהשראת האתר "ישראל אוהבת את איראן". מה אתם חושבים, תהיה לזה השפעה על משטר האייתוללות? ספרו בתגובות.
| אהבתם? פרגנו! |
|
צייץ |
זו הסיבה שהעולם שלנו הולך לעזאזל:
קומיקס זה פורסם במקור בסדרת הקומיקס שלי באנגלית, C-Section Comics.
| אהבתם? פרגנו! |
|
צייץ |